Geslaagde zomerborrel bij De Brink in Naaldwijk
Home / Foto's
Home / Foto's
Wat was het een geslaagde avond op 17 juni! Tijdens een heerlijke zomerse avond kwamen de IKN-leden samen bij De Brink in Naaldwijk voor een gezellige en ontspannen zomerborrel.
De sfeer zat er vanaf het begin goed in. Tijdens de hilarische Ik hou van Holland-quiz gingen de IKN’ers fanatiek de strijd met elkaar aan. Er werd enthousiast meegedaan, volop gelachen en zelfs de polonaise ontbrak niet. De teams deden er alles aan om de juiste antwoorden te geven, wat zorgde voor veel energie en plezier.
Aansluitend genoten we van een smaakvolle tapas BBQ, verzorgd door Van Leeuwen on Tour. Ook dat was volop genieten en een perfecte afsluiting van deze mooie zomeravond.
Kortom: een avond vol ontmoeting, gezelligheid, humor, lekker eten en mooie gesprekken. We kijken met veel plezier terug op deze geslaagde bijeenkomst.
Bekijk hieronder de sfeerimpressie van deze mooie avond